Fotografia
W tym zakresie polecam współpracę z naszym sprawdzonym partnerem fotografem Karoliną Wojciechowską. Poniżej umieszczam opis standardowej oferty i zakres cenowy oraz namiary na właścicieli/managerów firmy.
Osoba do kontaktu: Karolina Wojciechowska
Przy kontakcie prosimy o powołanie się na Aleksandra Strugalska Viral Code, gdyż Karolina wie jakich zdjęć potrzebujemy na strony do ich perfekcyjnej realizacji.
Pozostałe wskazówki
Poniżej podajemy podstawowe produkty i usługi jakie są istotne przy wykonywaniu strony, sklepu. Znajdziesz tu podstawowe informacje z kim i na jakich zasadach pracować oraz nad czym należy się zastanowić przy okazji realizacji strony/sklepu czy innego produktu IT
Zakup hostingu
Polecamy wykupienie hostingu na mydevil.net
Jest to polska firma, działająca od wielu lat i zapewniająca bardzo wysoki standard usługi przy wyjątkowo dobrej cenie. Zakupu hostingu musisz dokonać samodzielnie na swoją firmę ze względu na Twój interes prawny!
kod zniżkowy na pierwszy zakup: WREDU2TG2D
Jeśli podejmujesz z nami współpracę otrzymasz informacje jaki pakiet wybrać, nie dokonuj zakupu bez konsultacji z nami!
TUTAJ znajdziesz szczegółową instrukcję jak to zrobić.
Zakup domeny
Polecamy wykupienie domeny na home.pl
Po zmianach z końca 2021 obecnie jest to jeden z lepszych usługodawców w tym zakresie, w stosunkowo dobrych cenach oraz wysokim standardem obsługi. Zakupu domeny musisz dokonać samodzielnie ze względu na Twój interes prawny!
TUTAJ znajdziesz szczegółową instrukcję jak to zrobić.
Założenie poczty firmowej
Kiedy masz już zakupioną domenę i hosting zastanów się jaki chcesz mieć firmowy adres mailowy np.: biuro@nazwadomeny.pl
Możesz mieć więcej niż jeden adres mailowy, pamiętaj tylko, że im więcej adresów założymy tym więcej skrzynek pocztowych będziesz musiał obsługiwać.
Jeśli jesteś naszym Klientem zakładamy je w Twoim imieniu, ale możesz je również założyć samodzielnie z poziomu panelu swojego hostingu.
TUTAJ znajdziesz szczegółową instrukcję jak to zrobić na hostingu mydevil.
Zakup motywu WordPress
Polecamy wykupienie motywu na themeforest
Po tym jak wspólnie ustalimy, który motyw będzie dla Ciebie najlepszy wystarczy założyć konto na portalu i wykupić wskazany motyw. Zakupu motywu musisz dokonać Ty ze względu na Twój interes prawny!
TUTAJ znajdziesz szczegółową instrukcję jak to zrobić.
Zaprojektowanie logo
Polecamy wykonanie logo Twojej firmy i innych potrzebnych Ci elementów identyfikacji wizualnej z agencją DNX design. Twoja identyfikacja jest dla nas punktem wyjścia przy projektowaniu strony!
TUTAJ znajdziesz namiary do osoby z agencji DNX design, która zajmuje się obsługą naszych Klientów.
Przygotowanie treści
Polecamy współpracę z dwiema agencjami E-MUTLICONTENT lub ILS content translation.
Często Klienci sami piszą teksty na swoje strony i sklepy, ale równie często korzystają z pomocy specjalisty. Doświadczony Copywritter nie tylko przygotuje teksty typowo pod pozycjonowanie, ale również weźmie pod uwagę marketingowe przesłanie, sprzedażową funkcję, stylistykę, gramatykę, ortografię i oszczędzi Twój czas i nerwy.
Jeśli wiesz, że będziesz korzystał z usług firmy pozycjonującej lub prowadzącej kampanię Google Ads skonsultuj z nimi treści zanim zdecydujesz się na usługę copywrittera, ponieważ agencje SEO/SEM mają w zespole copywritterów i często wewnętrznie i w cenie załatwiają treści, gdyż są im potrzebne konkretne teksty pod przyszłe kampanie.
TUTAJ znajdziesz namiary do osoby z agencji E-MULTICONTENT, która zajmuje się obsługą naszych Klientów.
TUTAJ znajdziesz namiary do osoby z agencji ILS, która zajmuje się obsługą naszych Klientów.
Przygotowanie treści prawnych
W tym zakresie współpracujemy z zaufaną Kancelarią.
Ze względów prawnych i w zgodzie z obecnymi przepisami koniecznym jest, aby na stronie znalazła się polityka prywatności oraz klauzule informacyjne RODO czy regulamin na sklepie. Tworzeniem takich treści zajmują się kancelarie prawne.
Możesz samodzielnie zlecić wykonanie treści swojej Kancelarii lub my możemy zrobić to za Ciebie i doliczyć koszty do kosztów wykonania strony/sklepu w Kancelarii z którą współpracujemy.
TUTAJ znajdziesz ofertę przygotowania treści prawnych.
Tłumaczenia treści
Polecamy współpracę z dwiema agencjami E-MUTLICONTENT lub ILS content translation.
Jeśli zdecydowałeś się na wielojęzyczność na stronę to w następnej kolejności należy przygotować tłumaczenia treści, które zostaną wdrożone na stronę/sklep.
TUTAJ znajdziesz namiary do osoby z agencji E-MULTICONTENT, która zajmuje się obsługą naszych Klientów.
TUTAJ znajdziesz namiary do osoby z agencji ILS, która zajmuje się obsługą naszych Klientów.
SEO i Google Ads
Polecamy współpracę z agencją CREVO.
Strona czy sklep jest to narzędzie do rozwoju Twojego biznesu, jest ono niezbędne! Jednakże, aby Klienci kupowali Twoje produkty i usługi należy skierować ruch na platformę – możesz mieć najlepszy produkt i najpiękniejszą stronę, ale jeśli nikt się o niej nie dowie to nie otrzymasz zwrotu z inwestycji. Zapewnieniem ruchu i innymi działaniami marketingowymi zajmują się agencje SEO/SEM.
Jeśli wiesz, że będziesz współpracował z konkretną agencją koniecznie skontaktuj nas, abyśmy otrzymali od nich wytyczne pod to co będzie potrzebne pod planowane kampanie zanim zbudujemy stronę/sklep!
TUTAJ znajdziesz ofertę i namiary do agencji CREVO.
Social media
W pierwszej kolejności zastanów się czy chcesz prowadzić kanały społecznościowe samodzielnie czy wolisz zlecić to specjalistą, a może chcesz przekazać agencji tylko zarządzanie płatnymi reklamami?
Jeśli chcesz prowadzić kanały społecznościowe samodzielnie polecamy konsultacje lub szkolenie z agencją KWINTESENCJA – przekażą Ci wiedzę jak robić to samodzielnie.
Jeśli chcesz przekazać agencji prowadzenie płatnych kampanii, ale obszarem wizerunkowym zajmiesz się samodzielnie polecamy współprace z agencją CREVO.
Jeśli chcesz przekazać agencji całościowe prowadzenie social media, czyli zarówno część wizerunkową jak i płatnych kampanii polecamy współpracę z agencją DNX design.
TUTAJ znajdziesz namiary do agencji.
Sesja zdjęciowa na stronę:
Karolina wykonuje zdjęcia dedykowane na stronę/sklep www oraz social media po to, aby klient nie musiał wspierać się bankami zdjęć i miał spersonalizowany wizerunek firmy w internecie. Podczas sesji stworzony zostanie zestaw zdjęć do zakładek strona główna, o nas, oferta, portfolio, blog i kontakt.
Przed sesją klient otrzymuje kwestionariusz, który pomoże w poznaniu firmy i określeniu stylistyki sesji. Następnie umawiane jest spotkanie w celu dookreślenia szczegółów (online lub osobiste), a także odbywają się konsultacje wizerunkowe, ustalenie kolorystyki, fasonów, miejsca itp. Stylista przygotowuje 2-3 pełne stylizacje oraz Karolina przesyła plan sesji fotograficznej. W dniu sesji odbywa się profesjonalny makijaż fotograficzny i stylizacja włosów. Sesja trwa do 3 godzin zegarowych i obejmuje 1-2 lokalizacje oraz asystę stylisty podczas sesji i jego nadzór nad garderobą.
Po zakończeniu klient otrzymuje 15 zdjęć w formie cyfrowej z możliwością dokupienia całej galerii (za dodatkową opłatą 400 zł brutto). Przesłane zdjęcia są po autorskiej obróbce cyfrowej w rozdzielczości dedykowanej do internetu. Po sesji istnieje również możliwość zakupienia przygotowanych przez stylistę ubrań zarówno całych stylizacji jak i poszczególnych jej elementów.
Koszt: 1850 zł brutto w zakresie sesja jednej osoby oraz obsługi wizażystki i stylistki. Jeśli na sesji osób ma być więcej osób koszt wzrasta i jest do indywidualnego ustalenia. Dodatkowo płatny jest dojazd powyżej 20 km od Łodzi i zależy od odległości miejsca sesji.
Sesja zdjęciowa produktowa na stronę:
Aranżowana fotograficzna sesja produktowa jest dla rękodzielników, którzy sprzedają swoje dzieła w Internecie – poprzez stronę www lub media społecznościowe. Karolina zapewnia profesjonalną i unikatową galerię zdjęć, której celem jest pokazanie produktów klienta w taki sposób, by dana marka stała się bardziej rozpoznawalna.
Można wykonać dwa typy zdjęć w aranżacji: zdjęcia pokazujące cechy produktu albo zdjęcia pokazujące otoczenie lub w jaki sposób używać produktu. Zdjęcia klient może użyć zarówno na stronie/sklepie jak również w social media, w magazynach reklamowych, ulotkach czy innych materiałach firmowych.
Przed sesją klient otrzymuje kwestionariusz, który pomoże w poznaniu firmy i określeniu stylistyki sesji. Fotografie wykonywane są w zaaranżowanej przestrzeni fotografa, klient dostarcza przesyłkę z produktami. Następnie otrzymuje już zdjęcia w formie cyfrowej po autorskiej obróbce, w rozdzielczości dedykowanej do internetu i przesyłkę zwrotną produktów.
Koszt: 30 zł brutto/sztuka przy wykupie min. 15 zdjęć + koszty przesyłki w obie strony
Sesja zdjęciowa SMART BIZNES:
Jeśli potrzebne jest tylko kilka zdjęć, cyklicznie co 2 miesiące odbywa się wydarzenie “sesja zdjęciowa SMART BIZNES”.
Klient otrzymuje 5 zdjęć w formie cyfrowej, w rozdzielczości dedykowanej do Internetu (na życzenie pełna rozdzielczość), profesjonalny makijaż dostosowany do urody i wizerunku oraz wsparcie przed sesją (jak się przygotować przed sesją, jak się ustawić w trakcie sesji) na bazie mojego doświadczenia w pracy z przedsiębiorcami.
Fotograf wykonuje kilka sesji jednego dnia w jednej lokalizacji. Każda sesja zaczyna się o pełnej godzinie i trwa do 45 minut. Sesje SMART BIZNES odbywają się również jako pojedyncze sesje – w biurze Klienta lub innym wybranym miejscu.
Koszt: 650 zł brutto * istnieje możliwość skorzystania z profesjonalnego czesania przed sesją – koszt od 70 zł brutto w zależności od włosów; istnieje możliwość konsultacji stylizacji wizerunku do sesji z ekspertem od wizerunku – cena uzgadniana indywidualnie.