
Drobne rzeczy – niedoceniane, ale warte miliony.
Czasami prowadząc biznes nie zwracamy uwagi na drobne rzeczy, bo w koło się tyle dzieje. Nasz sukces mierzymy najczęściej liczbą zer na koncie. Jednak zachęcam Was drodzy przedsiębiorcy na zwrócenie uwagi na szczegóły i cieszenie się drobnostkami, które nie przynoszą milionów, ale dają nam o wiele więcej – spełnienie i poczucie, że wykonujemy kawał dobrej roboty, co widzimy nie tylko my, ale również inni. Zadowolony klient to wdzięczny klient, który potrafi nas docenić i nieść wieść o Waszej firmie w świat.
Ciesz się małymi rzeczami, bo może któregoś dnia obejrzysz się za siebie i zdasz sobie sprawę, że był to rzeczy wielkie.
-Robert Brault
Za to docenienie jesteśmy Wam drodzy klienci niezmiernie wdzięczni <3 szczególnie w tak gorącym dla nas okresie przedurlopowym kiedy „wszyscy chcą dostać wszystko” przed naszą przerwą wakacyjną 😛 W chwilach kiedy już czujemy, że nie mamy siły przychodzą do nas takie wiadomości jak poniżej. Dzięki Wam czujemy się spełnieni i wiemy, że strony, sklepy i aplikacje, które dla Was wykonujemy są dokładnie tym o co Wam chodziło i jednocześnie służą Wam jako narzędzie do rozwoju Waszych biznesów.
