d

VIRAL CODE

Skontaktuj się z nami

ViralCode | agencja programistyczna

Jak założyć pocztę firmową na hostingu mydevil

Jeśli masz już założone konto pocztowe masz do niego dostęp z poziomu panelu active. Zaloguj się na panel pod tym linkiem https://poczta.mydevil.net/ a następnie podaj login i hasło oraz kliknij ZALOGUJ.

Jeśli chcesz założyć nowe konto pocztowe na Twoim hostingu mydevil w pierwszej kolejności należy odszukać dostępy do hostingu wysłane podczas zakupu przez mydevil na skrzynkę pocztową. Wiadomość będzie zatytuowana „Aktywacja konta”. Odszukaj w korespondencji nr panelu, który do Ciebie należy. Posiadając już tą wiedzę:

  1. Wejdź na stronę mydevil.net i wybierz ZALOGUJ SIĘ w prawym górnym rogu.
  2. Zobaczysz listę Paneli – wybierz właściwy zgodnie z tym co masz w mailu Aktywacji konta np nr 74
  3. Wpisz login i hasło
  4. Po zalogowaniu zobaczysz pulpit użytkownika. Należy wejść w zakładkę POCZTA
  5. Następnie klikamy DODAJ NOWY ADRES E-MAIL
  6. Wpisujemy adres wraz z domeną np biuro@viralcode.pl oraz hasło
  7. Klikamy przycisk DODAJ

Skrzynka jest gotowa do użytku! Celem sprawdzenia zaloguj się na nią w panelu Active oraz wyślij z niej testowego maila.

Jeśli chcesz skonfigurować program pocztowy np Outlook lub Thunderbird będziesz potrzebował poniższych informacji. Wszystkie znajdziesz w mailu aktywacyjnym konta, które otrzymujesz po zakupie hostingu.

  • Serwer SMTP
  • Serwer IMAP
  • Serwer POP3

Dodaj komentarz